۱۳۸۸ خرداد ۱۶, شنبه

پینوکیو


انسان همیشه در پی یافتن راهی برای تشخیص دروغ و دروغگو بوده است؛ از راه های روانشناختی گرفته تا اختراع دستگاه‌ها و... اما این کوشش تقریبا نافرجام بوده است. همیشه دروغگویان بسیار ماهری وجود داشته‌اند که از دام شناسایی شدن گریخته‌اند. هرچند که اگر باذکاوت باشی حتما آنها را خواهی شناخت. 

این روزها رسانه‌های طرفدار میر حسین موسوی ازهمین دست دروغگویان ماهر هستند که برای دروغ‌هایشان سند و مدرک هم جعل می‌کنند تا در"صداقت" و حقانیتشان شک نکنی.

ردیف کردن اسامی خیالی دانشجویان محروم از تحصیل، ارایه آراء بی پایه و اساس درباره محبوبیت نامزد مذکور، اعلام حمایت‌های غیرواقعی از طرف افراد سرشناس (که تکذیب این افراد را به دنبال داشته) و... از این دست هستند. 

به قول دوستی اگرحامیان میرحسین پینوکیو بودند دنیا را دماغ فرا می‌گرفت!

در اینجا (برای دانلود pdf روی واژه اینجا کلیک کنید) یکی از این دروغ‌های ماهرانه را که اتفاقا با سند در روزنامه اندیشه نو ارایه شده در اختیار شما قرار می‌دهم.( توضیح این که در اندیشه نو برای دفاع از سید محمد خاتمی  که در سفر آبان 78 خود به فرانسه متحمل تحقیرهای فراوانی از طرف میزبان خود شده بود، عکس‌های سفر فروردین 84 -که ایران به واسطه پر رنگ شدن نقش اصولگرایان می‌رفت که کم کم اعتبار از دست رفته را به دست آورد- را منتشر کرد. با دیدن این pdf خودتان نکته را درمی‌یابید.)


هیچ نظری موجود نیست: