۱۳۸۸ خرداد ۲۰, چهارشنبه

یاران


گزارش تصویری از ورزشگاه آزادی و مصلا
88/3/20
دکتر احمدی نژاد روز سه شنبه 12 خرداد در ورشگاه آزادی با بانوان دیدار داشت. هرچند که در زمینه حقوق خانم‌ها کمی از رییس جمهور عزیز گله مندم اما این باعث نمی‌شود خوبی‌های فراوانش را ندیده بگیرم. این پیام را از اینجا به او می‌دهم که هرچند همه مردان دیگر   شعار داده و می‌دهند که زنان را گرامی می‌دارند و چنین نکرده و نمی کنند، از انسان عدالت‌محوری چون شما انتظار می‌رود حقوق همیشه پایمال شده زنان را اعاده کنید.
عکس‌هایی که از این دیدار و همچنین همایش با شکوه دوشنبه 18 خرداد در مصلی به نمایش می‌گذارم با موبایل (k770) گرفتم چون امکان داخل بردن دوربین وجود نداشت، بنابراین کیفیت آن‌ها چندان خوب نیست.
تصاویر ورزشگاه: تصویر1 - تصویر2 - تصویر3 - تصویر4 - تصویر5 

۲ نظر:

ناشناس گفت...

فضل و رحمت خداوند منّان چنان اقتضاء نموده و حكمتش چنان جاری گشته است كه جميع خلايق از ايّام شدّت به روزگار فرج واصل شوند و عُمر به سر منزل مقصود رسانند .


چنانكه در ايّام حاليّه روزگار خوش بديع الزّمان، لسان الادب ، بدرهء تواضع ، كاشفُ الحقايق ـ ميرزاده دفتر الدّوله تجريشی ـ فرارسيده و مشارُاليه پس از فراغت از سياست و تاديب دوستان ماضی و هزيمت دشمنان از كارزار ،به روزگار كامروائی وصل گشته با سرخوشی دفتر خويش به امر سياست مملكت محروسهء ايران گشوده و از اقصای بلاد انگليز تا دوردست سومنات انوار مُنير آراء خويش هويدا نموده ، به هدايت جميع خلق عالم مشغول است .

خدايش حفظ كند كه به بزم و رزم و به سياست و حكمت احدی را يارای رويارويی با اين حجّت احمدی نژاده نيست و چنان به قوّت سخنان حكمت آميز ، براهين عقل پسند ، ادلهء روشن و الفاظ قاطع مُنير به داد و دهش مشغول است كه دشمنان صف در صف از برابرش هزيمت كرده مجال هيچ رَجز نمی يابند .

خدايش به بركات دولتی قوّت دهد و سايه بانش به سر دوستان مستدام دارد و او را از جميع بلايا در جوار مادرش حفظ كند و شمع فروزان وجودش به جور نسيم ناموافق روزگار خاموش نگرداند .

شانزدهم جمادي الثاني

سنه ۱۴۳۰ قمری

zahra گفت...

به روزمhttp://zahrafeh.blogfa.com/

سر بزنین.خوشحال می شم.