۱۳۸۸ فروردین ۴, سه‌شنبه

دیباچه

سلام
دفتر وبلاگی است که به پیشنهاد استاد عزیزم دکتر گیویان به طور ویژه برای کلاس تحلیل پیام‌های ارتباطی دانشکده صدا و سیما ایجاد کردم. به این دلیل که موضوع این وبلاگ (به رغم بی‌سوادی نگارنده) تخصصی است، ترجیح دادم به جای شیوه نگارش محاوره‌ای که معمولا در وبلاگ‌ها به کار می‌رود، از شیوه نگارش کتابی استفاده کنم. البته نگاشته‌ها خشک و رسمی نخواهد بود به خصوص که مخاطبان آن بیشتر از دوستان و هم‌کلاسی‌های دانشکده خواهند بود.
در دفتر مطالبی را که در کلاس درس استاد مطرح می‌شود بازتاب خواهم داد، نظرات بی سرو ته و به احتمال زیاد اشتباه خودم را به اشتراک خواهم گذاشت (تا در صورت امکان استاد عزیزم، دوستان و دیگر بازدیدکنندگان آنها را تصحیح کنند)، کتاب‌ها و منابع مربوطی را که می‌شناسم معرفی می‌کنم و اگر به مطلب تازه‌ای در این زمینه در ژورنال‌ها و سایت‌های انگلیسی زبان دسترسی پیدا کردم آن را ترجمه می‌کنم و در دفتر قرار می‌دهم.
منتظر راهنمایی‌ها و کمک‌های شما هستم.

هیچ نظری موجود نیست: